علت گیر کردن تلویزیون سونی روی لوگو

مشکل گیر کردن تلویزیون سونی روی لوگو از جمله ایراداتی است که منشا نرم افزاری و سخت افزاری دارد. معمولا کاربران این دستگاه در مواجه با این مشکل دچار نگرانی شده و دنبال راه حل سریع برای رفع این ایراد می گردند. اما نگران نباشید چرا که ما در این مقاله قصد داریم دلایل و راهکارهای رفع مشکل گیر کردن تلویزیون روی لوگو را برای شما به طور کامل ارائه دهیم. اگر از کاربران تلویزیون سونی هستید خواندن این مقاله را به شما توصیه می کنیم.

گیر کردن تلویزیون سونی روی لوگو

چرا تلویزیون روی لوگو گیر می کند؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، اگر تصویر تلویزیون سونی شما روی آرم سازنده شرکت ثابت مانده است ، می تواند به دلایل نرم افزاری و یا سخت افزاری باشد . برای عیب یابی دقیق و یافتن علت این مشکل تلویزیون باید توسط تکنسین متخصص بررسی شود. اما رایج ترین علت گیر کردن تلویزیون سونی روی لوگو را باید در موارد زیر جست و جو کرد:

  • عدم به روز رسانی سیستم عامل تلویزیون
  • خرابی مین برد یا منبع تغذیه تلویزیون
  • خرابی کابل های اتصال به تلویزیون

راه حل رفع مشکل گیر کردن تلویزیون سونی روی لوگو

  • تلویزیون را از برق بکشید

اولین و ساده ترین اقدام در جهت برطرف شدن مشکل ثابت ماندن تصویر تلویزیون سونی روی آرم شرکت سازنده ، این است که تلویزیون را خاموش و روشن کنید. برای این کار ابتدا تمامی کابل ها و اتصالات را از تلویزیون جدا کنید و سپس تلویزیون را در حالت روشن از برق بکشید و بعد از چند دقیقه مجدد به برق متصل کنید.

  • تلویزیون را ریست کنید

اگر با خاموش و روشن کردن تلویزیون ، مشکل گیر کردن روی لوگو برطرف نشد اقدام بعدی ریست کردن دستگاه است. برای این کار از روی کنترل پنل وارد بخش تنظیمات شوید و سپس گزینه بازنشانی به تنظیمات کارخانه را بزنید تا تلویزیون ریست شود.

  • سیستم عامل تلویزیون را به روز کنید

به روز نبودن سیستم عامل تلویزیون یکی از دلایل گیر کردن تلویزیون سونی روی لوگو می باشد. برای رفع این مشکل از روی دفترچه راهنمای تلویزیون مراحل به روز رسانی را انجام دهید.

  • کابل های متصل به تلویزیون را چک کنید

اگر کابل های متصل به تلویزیون دچار خرابی یا قطعی باشند ، ممکن است تصویر تلویزیون روی لوگو ثابت بماند. بهتر است تمامی کابل ها و اتصالات را چک کنید و در صورت خرابی آن ها را تعویض کنید.

تعمیر و تعویض مین برد

همانطور که قبلا اشاره کردیم مشکل گیر کردن تلویزیون سونی روی لوگو می تواند منشا سخت افزاری هم داشته باشد. یکی از مواردی که در این رابطه باید بررسی شود مین برد یا منبع تغذیه تلویزیون است. در صورتی که مین برد دچار مشکل شده باشد در سریع ترین زمان ممکن باید تعمیر یا تعویض شود تا از آسیب ها و هزینه های بیشتر جلوگیری شود.

تعمیر گیر کردن تلویزیون سونی روی لوگو

اگر با مشکل گیر کردن تصویر تلویزیون سونی روی آرم شرکت سازنده مواجه شدید در اولین فرصت با نمایندگی تلویزیون سونی تماس بگیرید. کارشناسان ما در این مرکز آخرین دوره های تعمیرات تخصصی تلویزیون های سونی را گذرانده و با جدیدترین و به روز ترین تجهیزات و دانش روز دنیا اقدام به رفع مشکل گیر کردن تلویزیون سونی روی لوگو خواهند کرد. جهت دریافت اطلاعات و خدمات نمایندگی تعمیر تلویزیون سونی با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *